Кількість
|
Вартість
|
||
|
CARHARTT INC.
Орендувати горище у Детройті, придбати обладнання і розпочати створення імперії? Так, це про нього - про Гамільтона Кархартта, засновника легендарного американського бренда-виробника одягу, який став популярним у всьому світі.
Історія Carhartt бере свій початок більш ніж 120 років тому - у 1889 році, у Дірборні - передмістя Детройта. Виробництво мало тоді лише дві швейні машинки та 5 робітників. Спершу компанія створювала здебільшого одяг для різноробочих та залізничників. Співпрацюючи з місцевими залізничниками, що дозволило Кархартту переконатись у якості продукції та у тому, чи відповідає вона вимогам працівників. У перші 20 років Carhartt придбав ще 8 фабрик в інших містах, а також у Канаді та Великій Британії.
Протягом наступних років компанія переживала як злети, так і падіння. Так, за часів Великої депресії Carhartt зазнала неабияких збитків та значно скоротила виробництво, але під час Другої Світової війни повернулась у стрій завдяки пошиву одягу під військові потреби.
У 1994 році Carhartt вирішив полонити ще одну нішу на ринку - цивільний повсякденний одяг, розрахований здебільшого на прогресуючу молодь, не забуваючи також про екстремальні види спорту - сноубординг, скейтбординг, BMX. Також для підвищення своєї популярності та збільшення аудиторії компанія проводила багато різних заходів - від зльотів скейтбордистів до незвичних виставок у стилі урбаністичного мистецтва, ді-джей вечірок та виставок стріт фотографій.
Підрозділ, який займається виготовленням стрітверу, отримав назву Carhartt work in progress, або ж Carhartt WIP.
У 2007 році компанія презентувала свою першу лінійку робочого одягу для жінок.
Завдяки своїй популярності Carhartt співпрацював з Adam Kimmel та A.P.C. Ці колекції очолювали дизайнери Адам Кіммел и Жан Туіту.
Починаючи з 1889 року бренд Carhartt завжди прагнув до досконалості продукції, її довговічності та знососійкості. Цих цілей вдалося досягнути завдяки використанню високоміцних тканин, посилених заклепок, а також високотехнологічних, водонепроникних та вогнестійких матеріалів. Характерною рисою бренду є також віддавання переваги міцного бавовняного матеріалу як основного.
До речі, Carhartt став навіть частиною місцевої культури на Алясці, адже бренд сприяв зросту робітничого класу Аляски наприкінці ХХ століття. А у 2001 році у цьому регіоні продаж продукції компанії на душу населення взагалі був вищим, ніж деінде у світі!
Сьогодні Carhartt користується чималим попитом у світі. Його використовують не тільки різноробочі, військові або цивільні - бренд дуже популярний і серед всесвітньо відомих зірок. Так, Тупак та Dr. Dre полюбляли Carhartt, а у науково-фантастичному фільмі Крістофера Нолана "Інтерстелар" Carhartt був у кадрі близько години часу.