Кількість
|
Вартість
|
||
|
MECHANIX WEAR INC.
Історія компанії Mechanix починається у 1984 році у США. У той час Джим Хейл, засновник Mechanix, будучи дистрибʼютором бренду AXO Sport у США - італійської компанії, яка займається виробництвом одягу та іншої продукції для мотокросу), створив свої перші рукавички. Вони були виготовлені насамперед для захисту рук від двигунів без зменшення рівня тактильності та без впливу на якість роботи. Створенню цих рукавичок сприяв запит Брайана Лунніса - механіка Деймона Бредшоу, та фахівця з підвіски для команд Team Penske's CART team та Joe Gibb's NASCAR team. В результаті, завдяки такому простому запиту, виникла ідея самостійного бренду, відомого сьогодні всім під назвою Mechanix Wear.
У 1991 році відбувся дебют Mechanix. Модель "The Original" була використана у NASCAR на перегонах Daytona 500 командою командою Penske Mechanics на чолі з гонщиком Дейлом Ернхардтом старшим, який керував автомобілем Richard Childress Racing Number 3 GM Goodwrench. Команда тепло прийняла якісні та неабияк зручні рукавички, і почала активно їх використовувати, показуючи бренд всьому світу, іншим командам та їх фанам.
Протягом 1995-2000 років компанія популяризувалась серед різних команд та видів перегонів та почала отримувати індивідуальні запити на створення продукції. Так, у 1995 році компанія стала офіційним спонсором NASCAR, регіональної серії Winston West Series та вантажівки Craftsman Truck, почала співпрацю Mechanix Wear з Indianapolis Motor Speedway і та постачання продукції 32 командам на 81 заїзді Indianapolis 500 у 1997 році, а протягом 1997-1999 років Mechanix розробила для механіків відкритий колісних перегонів легкі в одяганні та вогнестійкі рукавички. Модель отримала назву M-16 Nomex та була схвалена SFI.
Завдяки постійному розвитку та знаходженню нових технологій у створенні високоякісної, зносостійкої та зручної у використанні продукції Mechanix Wear отримала статус постачальника продукції для офіційних осіб та стала ліцензіатом післяпродажного обслуговування, спонсором на випадок непередбачених обставин для NASCAR, і навіть спонсором нагороди NASCAR MVPC «Mechanix Wear Most Valuable Pit Crew».
Завдяки своїй унікальності та неперевершній якості компанія Mechanix Wear стала популярною не тільки серед представників автоспорту. Так, лінійка жіночих рукавичок Ethel Gloves була виготовлена для використання у побуті, зокрема у роботі у саду чи огороді. Спеціальна розробка моделей даної лінії гарантує ідеальну посадку на руках, функціональність та чудову тактильність для дрібної роботи.
Також рукавички від Mechanix користувались чималим попитом серед військових та представників спецслужб, що стало причиною створення лінійки продукції для ведення бойових дій або проведення тактичних операцій. Тактичні рукавички мають сенсорні пальці, що дозволяє оперативно використовувати сенсорні пристрої без знімання виробів.